Når du besøger og anvender websiderne og systemet på www.planorganic.dk så anvender Plan Organic ApS og vores partnere cookies, samt behandler dine persondata for at gøre din anvendelse og oplevelse så smidig som muligt. Vi ønsker også at indsamle information om hvad du finder interessant hos os, sådan at vi i endnu højere grad kan tilpasse vores sortiment og services til at imødekomme dine ønsker og behov.
Klik venligst på “Jeg accepterer alle typer cookies” såfremt du er indforstået med ovenstående. Alternativt kan du klikke på “Justér mine cookie præferencer” og manuelt tilvælge visse cookie-typer.
Du kan til enhver tid indstille dine præferencer ved at åbne dette vindue igen - du finder linket hertil nederst på siden med navnet “Mine cookie præferencer”.
Her kan du indstille hvilke typer cookies du vil tillade. Funktions-cookies er forvalgt, fordi de er krævede for at du kan fortsætte med at anvende www.planorganic.dk. De øvrige cookie-typer kan du sætte jævnfør dine præferencer.
gitti opstod da grundlægger Jenni Baum-Minkus blev spurgt ”Hvad ville du gøre, hvis du ikke var bange?” og selvom den første indskydelse var at fremstille neglelak, virkede tanken alligevel fjern indtil hun begyndte at researche på området og opdagede den barske sandhed: mange konventionelle neglelakker og kosmetikprodukter indeholder ingredienser, der kan have en negativ indvirkning på miljøet og vores krop.
Som brand er gitti centreret om mennesker. Deres community, hvad enten det er kunder, forhandlere, følgere eller eget team, er med til at sikre en mangfoldig vifte af holdninger, vaner og følelser.
“As a Conscious Beauty Brand, it's important for us to convey that beauty and diversity is much more than just something external. It's about how you feel and showing who you really are, what you stand for and how you act. Beauty products can express your personality and underline your individual charisma. Beauty products can let you be yourself”
gittis produkter er fremstillet af naturlige og 100 % veganske ingredienser, og er lynhurtigt blevet en nøglespiller indenfor conscious beauty, hvor forbrugeren i høj grad identificerer sig med de kerneværdier som brandet og dets produkter står for. Det gør serien til et perfekt match for Plan Organic, som også har et stærkt fokus på bæredygtige og naturlige skønhedsprodukter.